Contact

Team Picnic klantcontact

Ben je klant bij Picnic en heb je een vraag? Dan kun je ons bereiken via:

Ons team is op de volgende tijden bereikbaar:

  • Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 23.00 uur
  • Zaterdag van 11.00 tot 23.00 uur
  • Zondag van 14.00 tot 23.00 uur

Samenwerking of sponsoring?

Heb je een vraag over sponsoring of samenwerking? Stuur dan een e-mail naar partners@teampicnic.com. Telefonisch of per WhatsApp kunnen we je helaas niet verder helpen.

Wil je mogelijkheden weten om jouw producten in ons assortiment aan te bieden? Dan kun je een mail sturen naar trading@teampicnic.com. Je verzoek wordt via deze weg in behandeling genomen. Vragen hierover die naar service@picnic.nl worden gestuurd, kunnen we helaas niet via die weg beantwoorden. die naar service@picnic.nl worden gestuurd, kunnen we helaas niet via die weg beantwoorden.

Klachten

Heb je een klacht over een product of de service? Dat vinden we uiteraard heel vervelend, maar we lossen het dan ook graag met je op. Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen, zoals per telefoon, WhatsApp of e-mail. We zullen dan binnen maximaal 5 dagen ons best doen jouw probleem op te lossen.

Ben je niet tevreden met het antwoord? Dan kun je je mail sturen naar onze manager klantenservice. Je kunt een mail sturen naar service@picnic.nl t.a.v. Charlotte. Zij zal naar jouw e-mail kijken en je binnen een week antwoorden.

Heeft zij je niet naar tevredenheid geholpen? Dan kun je altijd je klacht neerleggen bij het Europees ODR Platform.

Contactgegevens

Onze postadresgegevens zijn:

  • Picnic B.V.
  • Sarphatikade 8
  • 1017WV Amsterdam
  • Kvk nummer: 62812696
  • BTW-numer: NL854967333B01